Veelgestelde vragen – Icestones
Meteen naar de content

Betaal later met

Klarna

    Veelgestelde vragen

    Wat is de status van mijn bestelling?

    Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u een bevestigingsmail waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen. Zodra uw bestelling is verzonden, sturen wij u nog een e-mail met de link waarmee u uw bestelling kunt volgen. Of u kunt de status van uw bestelling volgen via het gedeelte 'Bestelgeschiedenis' op uw accountpagina op de website.

    Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Wij kunnen alleen bestellingen wijzigen die nog niet zijn verwerkt voor verzending. Als u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u contact opnemen met de ondersteuning door uw verzoek in te dienen via het 'contactformulier' of de livechatbox.

    Accepteert u retourzendingen?

    RETOUREN EN Ruilen

    Ja, we accepteren retourzendingen op voorwaarde dat aan de volgende voorwaarden wordt voldaan: - Het artikel moet in onze online winkel zijn verkocht - Het artikel mag op geen enkele manier zijn gebruikt - Het artikel moet in de originele verpakking zitten met alle labels enz. - Het retour- of ruilverzoek wordt binnen 7 dagen na levering gedaan. Als u een retourzending wilt aanvragen, kunt u contact opnemen met de ondersteuning door uw verzoek in te dienen via het 'contactformulier' of via de chatbox. Een lid van ons ondersteunend personeel zal zo snel mogelijk reageren.

    Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Bestellingen kunnen en worden na 72 uur niet meer geannuleerd! Tenzij het verkeerde artikel is besteld. Als u uw artikel niet langer wilt, stuur dan binnen 72 uur nadat de productie is begonnen een e-mail. We kunnen uw betaling dan niet terugdraaien.

    Dus let alstublieft op

    Hoe volg ik de voortgang van een bestelling?

    Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail en een sms-bericht met de details van de bestelling. U kunt de zending volgen door op de link in de e-mail te klikken.

    Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

    Indien uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij op uw verzoek op een ander adres bezorgen. Als u meer wilt weten, kunt u contact met ons opnemen via het 'contactformulier'.

    Is het veilig om mijn creditcard/debetkaart op deze website te gebruiken?

    We maken gebruik van betalingsverwerkingsdiensten van derden om alle betalingstransacties met creditcards/betaalkaarten te verwerken. Deze betalingstussenpersonen zijn PCI-compatibel, wat het strengste certificeringsniveau is dat ervoor zorgt dat de gegevens van alle kaarthouders veilig worden opgeslagen, verwerkt en verzonden door gebruik te maken van de industriestandaard encryptietechnologie.

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze supportmedewerkers.

    Veilig Afrekenen

    Veilig betalen in een 100% SSL-beveiligde omgeving

    24/7 Klantenservice

    Onze experts zijn 24 uur per dag beschikbaar om al je vragen te beantwoorden

    Gratis Verzending

    Gratis verzending voor alle bestellingen binnen Nederland

    4.8 Ster Recensie

    Meer dan genoeg tevreden klanten die terugkomen