Bestellen en bezorgen
Als je het gewenste artikel hebt gevonden in onze webshop, selecteer je de maat en/of kleur (als dit een optie is) en klik je op "In winkelmand". Je kunt nu op elk gewenst moment terugkeren naar onze webshop en verder winkelen als je bijvoorbeeld nog een artikel wilt toevoegen (klik op het pictogram "winkelmandje" rechtsboven). Houd er rekening mee dat het toevoegen van een item aan je winkelmandje niet betekent dat het item meteen gereserveerd is.
Zodra u klaar bent met winkelen, kunt u uw bestelling afronden. Klik op het pictogram "Winkelmandje" rechtsboven om naar je winkelmandje te gaan met de artikelen die je hebt toegevoegd. Op het volgende scherm kun je de aantallen van je artikelen aanpassen. Klik vervolgens op "Doorgaan naar kassa". Zo kom je bij de kassa. Hier kun je eenvoudig al je gegevens invoeren om de bestelling af te ronden. Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, kan dat tot 24 uur na het plaatsen van de bestelling. Daarna is dit niet meer mogelijk omdat de bestelling dan al verwerkt wordt.
1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Icestones neemt de verzendkosten voor haar rekening. Je hoeft dus geen verzendkosten te betalen als je een product bij ons bestelt.
* De verzendkosten voor het terugsturen van uw product zijn voor uw eigen rekening.
2. KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN?
Ja, we verzenden al je artikelen met Track & Trace. Je kunt je bestelling volgen via de bestelstatuspagina, waarvan je de link per e-mail ontvangt zodra je bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.
3. HOE LANG IS DE LEVERTIJD?
Icestones streeft ernaar om producten snel te leveren. Als u op werkdagen voor 15.00 uur een bestelling plaatst, proberen wij uw bestelling nog dezelfde dag te verwerken. We verzenden veel van onze producten rechtstreeks vanaf onze leveranciers. Daarom is de gemiddelde levertijd 10 - 15 werkdagen.
4. ONJUIST ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven afleveradres correct is. We doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, daarom is er altijd de mogelijkheid om een onjuist afleveradres te corrigeren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je denkt dat je een onjuist afleveradres hebt opgegeven.
5. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETTEN
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Blijkt uit de tracking van je pakket dat het op je adres is afgeleverd, maar heb je het niet ontvangen? Laat het ons dan weten. 14 dagen na de aangegeven leverdatum zal het bedrijf dat je pakket heeft afgeleverd een onderzoek instellen. We houden je op de hoogte totdat het onderzoek is afgerond.
Vragen over je bestelling
Heb je een vraag of opmerking over je bestelling? Kijk dan eerst op de pagina Veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, dan kun je ons een e-mail sturen op icestone2shop@gmail.com.